Theatermakers

Over het project

Theatermakers is een verdiepend traject van Kunstenmakers van Mooi Werk: wekelijkse theaterlessen voor kinderen die in de vrije tijd hun theatertalenten verder willen ontwikkelen en voor kinderen die verder willen met de theaterlessen die ze in de wijkcultuurklassen (ook een onderdeel van Kunstenmakers) volgden.

Theaterlessen voor kinderen en jongeren

In 22 lessen op de zaterdagochtenden werken kinderen en jongeren, onder leiding van theaterdocenten Serge Hogenbirk en Merel Matthijssen, aan de voorstellingen ‘Minoes’ en ‘Cluedo’. Uiteindelijk spelen de theatermakers voor een echt publiek in het Wennekerpand.

Inschrijven voor de lessen

Theatermakers vindt plaats op de zaterdagochtend van 9.30 tot 12.45 uur. In totaal volgen de leerlingen 22 lessen. De kosten bedragen € 330,- (Er wordt een tarief van € 5,- per uur gerekend). Inschrijven voor de lessen kan via onderstaand formulier. Meer informatie kunt u opvragen bij coordinator Theatermakers, Bob van der Lugt via bob@stichtingmooiwerk.nl, 010-2734780 of 06-24534598.

Algemene voorwaarden Theatermakers leest u hier.

Theatermakers inschrijving