Theaterlessen voor kinderen

30/12/2017 – 31/12/2017 09:30 – 12:45

Voor kinderen van 6 t/m 12 jaar biedt Mooi Werk theaterlessen aan op de zaterdagochtend. In 22 lessen op de zaterdagochtend werken ze, onder leiding van theaterdocent Merel Matthijssen, aan de theatervoorstelling ‘Minoes’. Op 25 maart spelen de kinderen de voorstelling voor echt publiek in het Wennekerpand. Voor jongeren tussen de 13 en 18 jaar zijn ook theaterlessen.

Minoes, van poes naar jongedame

De Theatermakers spelen dit jaar Minoes naar het boek van Annie M.G. Schmidt! Als er in de nacht een mysterieus fabrieksvat met een uiterst chemisch goedje op de Emmalaan wordt achtergelaten, verandert poes Minoes als bij toverslag in een jongedame. En dat heeft grote gevolgen. Een stuk bomvol knettergekke personages met voor ieder wat wils: onderzoekende journalisten, kwaadaardige fabrieksdirecteuren, nette dames met scherpe nagels, visboeren in de kreukels, ijs-etende buurmeisjes, burgermeesters poezen en lapjes katers. We maken een spannend verhaal met mooie liedjes en natuurlijk heel veel poezen streken!

Theatermakers is acteren voor kinderen en jongeren tussen de 6 en 18 jaar

Theatermakers is een verdiepend traject van Kunstenmakers van Mooi Werk: wekelijkse theaterlessen voor kinderen en jongeren die in de vrije tijd hun theatertalenten verder willen ontwikkelen en voor kinderen die verder willen met de theaterlessen die ze in de wijkcultuurklassen (ook een onderdeel van Kunstenmakers) volgden.

Inschrijven voor de lessen

Theatermakers vindt plaats op de zaterdagochtend van 9.30 tot 12.45 uur. In totaal volgen de leerlingen 22 lessen. De kosten bedragen € 330,- (Er wordt een tarief van € 5,- per uur gerekend). Inschrijven voor de lessen kan via onderstaand formulier. Meer informatie kunt u opvragen bij coordinator Theatermakers, Bob van der Lugt via bob@stichtingmooiwerk.nl, 010-2734780 of 06-24534598.

Theatermakers inschrijving

Kaart wordt geladen…