Theaterlessen voor jongeren

21/10/2017 – 22/10/2017 09:30 – 12:45

Ben je tussen de 13 en 18 jaar en hou je van acteren? In 22 lessen op de zaterdagochtend werk je, onder leiding van theaterdocent Serge Hogenbirk, aan de theatervoorstelling ‘Cluedo’. De voorstelling wordt gespeeld op zaterdag 24 maart in het Wennekerpand. Kinderen van 6 t/m 12 jaar kunnen ook hun hart ophalen, voor hen zijn er ook theaterlessen beschikbaar.

Over de voorstelling Cluedo

Een groep jongeren komt jaarlijks bijeen om de zomer te vieren. Het zijn inmiddels goede vrienden geworden die elkaar al van jongs af aan kennen. Het vieren van de zomer gaat uiteraard gepaard met feest, eten, alcohol en fantastisch goede plannen om de tijd door te komen. Dit jaar voelt net even iets anders. Een aantal vrienden heeft een minder goed jaar achter de rug met ruzie, liefdesverdriet, verslaving en meer puber problematiek. Wanneer de groep in een melige bui besluit levend Cluedo te gaan spelen lijkt dat aanvankelijk een fantastisch idee, ware het niet dat dit een goede mogelijkheid is om alle wrok van afgelopen jaar eens kwijt te kunnen.

Theatermakers voor kinderen en jongeren

Theatermakers is een verdiepend traject van Kunstenmakers van Mooi Werk: wekelijkse theaterlessen voor kinderen en jongeren die in de vrije tijd hun theatertalenten verder willen ontwikkelen en voor kinderen die verder willen met de theaterlessen die ze in de wijkcultuurklassen (ook een onderdeel van Kunstenmakers) volgden.

Inschrijven voor de lessen

Theatermakers vindt plaats op de zaterdagochtend van 9.30 tot 12.45 uur. In totaal volgen de leerlingen 22 lessen. De kosten bedragen € 330,- (Er wordt een tarief van € 5,- per uur gerekend). Inschrijven voor de lessen kan via onderstaand formulier. Meer informatie kunt u opvragen bij coordinator Theatermakers, Bob van der Lugt via bob@stichtingmooiwerk.nl, 010-2734780 of 06-24534598.

Theatermakers inschrijving

Kaart wordt geladen…